Nuevos escenarios de aprendizaje en la práctica. Francisco Javier Cervigon Ruckauer

Introducción / Sarrera

Nuestros hijos e hijas y nuestro alumnado son NATIVOS DIGITALES! Los dispositivos electrónicos se han convertido en un elemento natural en la vida de estos niños y niñas. Si creemos que la enseñanza-aprendizaje se ha de centrar en el alumnado, en sus necesidades e intereses, debemos tener en cuenta que la tecnología es parte de su vida, de cómo aprenden, se socializan,...
Ello nos lleva a construir una nueva forma de pensar en la educación, nos lleva hacia un nuevo paradigma educativo en el que necesariamente se han de dar cambios pedagógicos e institucionales.

Sarrera

Gure seme-alabak eta gure ikasleak NATIBO DIGITALAK dira! Hau da, gailu elektronikoak beraien bizitzako elementu naturalak dira.
Ikaskuntza-irakaskuntza ikaslean zentratu behar dela sinesten badugu, beraien ikaste-erritmoak errespetatu behar ditugula, bere interes eta beharrizanetatik abiatu behar garela... Orduan, kontuan izan behar dugu teknologia haien bizitzako elementua, ikasteko tresna eta sozializatzeko tresna dela.
Horrek suposatzen du hezkuntzari buruzko pentsamoldea berritu behar dugula, hots, hezkuntza paradigma berria eraiki behar dugula, non aldaketa pedagogikoak eta instituzionalak eman behar diren.
Aurkezpen bideoa euskaraz ikusi ahal izateko klikatu hemen.


No hay comentarios:

Publicar un comentario